środa, 26 sierpnia 2015

Przeprosiny i zaproszenie.

Witajcie kochani,

Przez natłok pracy zaniedbałam sobie bloga i to bardzo poważnie. Z pracy wracam do domu i mam ochotę spać, dopóki nie będę musiała znowu do pracy iść. Ale najważniejsze, że nie zaniedbałam siebie! :) Nadal ćwiczę, chociaż trochę nieregularnie. Dodatkowo stosuję masaż bańkami chińskimi i dwa razy w tygodniu body wrapping. Efekty? WIDOCZNE! Skóra jest jędrniejsza, cellulit o połowę mniejszy! Dla mnie to już cud, bo nogi to moja zmora od zawsze. Tyci sukcesik także w obwodzie moich ud, zgubiłam aż... uwaga... 1 cm! Haha ;) Nie poddaje się, walczę dalej. W końcu postanowiłam, że w przyszlym roku na wakacje pojedzie niezła laseczka z jędrnym,szczupłym ciałem a nie galaretą :P
Ale największym naszym sukcesem jest to, że Robert z 97 kilogramów zszedł obecnie na 90! Jestem szczęśliwa i dumna z niego, że nie daje się swoim słabościom (słodycze, pizza, cola itp). Do tego ma nową pracę od miesiąca, która wymaga dużo wysiłku przy szybkich obrotach, wciąż jest w ruchu więc to także pomaga w gubieniu kilogramów.

Drugą częścią postu, będzie zaproszenie na fanpage na Facebooku, serdecznie zachęcam do "lajkowania" strony (którą też opuściłam na ten czas... Poprawie się!!). Setna osoba która polubi stronę, otrzyma ode mnie w prezencie zestaw relaksacyjny "domowe mini SPA". W zestawie znajdować się będzie między innymi ręcznie robiona sól do kąpieli o wybranym przez zwycięską osobę zapachu oraz inne ręcznie robione produkty które sprawią, że poczujesz się jak w prawdziwym SPA.


Serdecznie zapraszam i ściskam was mocno! <3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz